Ungdom

U11 - SÆSON 2022/2023

Vanløse Floorballs U11-hold har også i denne sæson holdfællesskab med Frederiksberg Floorball Club.

På U11-holdet er der både børn, der har spillet floorball i et par sæsoner og børn, der lige er startet op. Alderen er mellem 9 og 11 år. På U11 er der fokus på sjovt floorballspil og kammeratskab.
Vores U11-hold deltager i Kidzliga-stævner og spiller kampe i mellembaneturneringen.

Information om holdet

Træningstider:
U11 træner to gange om ugen - og spillerne vil gerne have flere kammerater på holdet.

Trænere:
Thomas Pedersen, Kenneth Christensen, Jesper Malm

Udstyr:
Som ny spiller kan du låne en stav af klubben, men på kortere sigt skal du have købt din egen.
Hvis du spiller kampe for klubben i Floorball Danmarks Danmarksturnering, skal du have købt dit eget spillertøj.
Den officielle klubdragt, stave, briller og alt andet udstyr handles i Floorballcentret i Rødovre til fordelagtige priser for klubbens medlemmer.

Kontakt:
Hvis du vil vide mere om hold og træningstider, så kontakt næstformand Thomas Lunau på tlunau@gmail.com eller mobil 6116 8553