Bestyrelsesformand
Jesper Malm
formand
Jesper blev valgt ind i bestyrelsen i 2017 og blev umiddelbart efter ungdomsformand, da han har to drenge, der spiller på henholdsvis U15 og U18 i sæsonen 2021/2022. Fra 2021 er Jesper formand for Vanløse Floorball.
Han spiller selv floorball på herreholdet i Frederiksberg Floorball Club (FFC). Som bestyrelsesmedlem i FFC er Jesper med til at skabe synergi i holdfællesskabet mellem Frederiksberg og Vanløse Floorball.
Jesper er meget visionær, engageret og energisk og har påtaget sig mange opgaver udover bestyrelsesarbejdet. Bl.a. har han også været en succesfuld ungdomstræner for U13 de seneste par sæsoner, men fremover skal han koncentrere sig om bestyrelsesarbejdet.
Næstformand
Thomas Lunau
næstformand, ligaudvalget
Thomas har været frivillig i Vanløse Floorball lige siden hans ældste søn begyndte at spille i klubben, og nu spiller han også selv floorball på H3.
Thomas er ophavsmand til vores succesrige Kidzliga-koncept "Fun for All Floorball".
Han er også en flittig fotograf og skribent, så han lægger tit billeder og indlæg op på Facebook.
Sidste nye kasket er som medlem af vores ligaudvalg, hvor Thomas skal være med til at udvikle herre-eliten i Vanløse Floorball.
Thomas kan kontaktes på mobil 6116 8553 eller på tlunau@gmail.com
Bestyrelsesmedlem
Claus Grønlund
kasserer
Claus har i flere år været en aktiv floorballspiller på klubbens herremotionshold.
Fra 2021 er han klubbens nye kasserer, og han har allerede fået styr på meget mere end budget og regnskab.
Claus fungerer også som forretningsfører.
Han kan kontaktes på kasserer@vanlosefloorball.dk
Gitte Have
Nicolai Salomon
senioransvarlig, træner
Nicolai har været bestyrelsesmedlem i flere år, og han har sørget for sæsonens sekretariatsplan lige så længe.
Nicolai er selv aktiv floorballspiller på et af vores herrehold. Samtidig er han er træner for vores dame- og seniormotionshold.
Som senioransvarlig i Vanløse Floorball skal Nicolai være med til at sammensætte seniorudvalget og udvikle vores breddeafdeling.
Nicolai kan kontaktes på mobil 2888 2055
Bjørg Apol
damespiller og pigetræner
Bjørg blev som spiller og holdleder på dameholdet valgt ind i bestyrelsen i 2017.
Bjørg har altid været en meget aktiv og hjælpsom frivillig. For sin altid store indsats modtog hun årets frivillighedspris 2018-19.
Det er udviklingen af pige- og damefloorball, som hun brænder for, så fra sæsonen 2018/19 har Bjørg været en engageret træner for klubbens pigespillere.
Bjørg er en af de unge, der skal være med til fortsat at udvikle og føre klubben videre ind i 2020 erne.
Forretningsfører
Claus Grønlund
kasserer
Claus fungerer også som forretningsfører.
Han kan kontaktes på kasserer@vanlosefloorball.dk
Suppleant
Jaqueline Jaqué Madsen
Merete Øverup
suppleant
Merete har som mor til to sønner, der begge har spillet floorball i mange år, været med på sidelinjen i Vanløse Floorball i en årrække. Først som holdleder og for fem år siden valgte hun at træde ind i bestyrelsen for at bidrage til klubbens udviklingsarbejde.
Merete var klubbens formand i perioden 2016-2020 og har valgt at være suppleant mindst et år for at hjælpe den nye formand og kasserer godt på vej.
Det betyder også, at Merete stadig påtager sig opgaver for klubben - opdatering af hjemmeside, ajourføring af medlemsystem, kursusvirksomhed - og repræsenterer Vanløse Floorball i Brugerbestyrelsen og Vanløse Idrætsråd.
Merete kan kontaktes på 5184 9724