U5/U7 SÆSON 2022/2023

Vanløse Floorballs U5/U7-hold er et tilbud til de allermindste. Holdet træner en time en gang om ugen og består af en god blanding af drenge og piger mellem 4 og 8 år.
Træningen har fokus på simple lege og øvelser, hvor spillerne på små baner og med små mål bliver fortrolige med stav og bold.
Det skal først og fremmest være hyggeligt og rart at spille på U5/U7-holdet, og gode sociale relationer betyder meget for os.
Vi vil gerne have, at vores U5/U7-hold deltager i Kidzliga-stævner i weekenderne, fordi børnene synes, at det er sjovt at spille kampe
mod andre hold fra andre klubber.

Information om holdet

U5/U7 træner i Vanløsehal 1 om fredagen – og der er plads til flere børn på holdet.

Trænere: Lars Kiilstofte Hansen og Stephanie Mesker-Scheepers, der begge har drenge på holdet, sammen med Bastian, Mikail og Mikkel (Urban) fra U15 og øvrige forældre

Stave, briller, den officielle klubdragt og alt andet udstyr handles i Floorballcentret i Rødovre til fordelagtige priser for klubbens medlemmer.

Hvis du vil vide mere om hold og træningstider, så kontakt formand Jesper Malm på formand@vanlosefloorball.dk eller mobil 2294 4161.