U9 - SÆSON 2022/2023

Vanløse Floorballs U9-hold består af en flok friske børn, der elsker sjov og leg med floorballspillet. Holdet er blandet hold med både drenge og piger.
Til træning på U9 skal man lære at spille floorball sammen med holdkammeraterne. Det sker altid i rammen af sjove lege på mindre baner og små mål.
Vores U9-hold deltager i Kidzliga-stævner i weekenderne, hvor spillerne prøver at spille kampe mod andre hold fra andre klubber.

Information om holdet

U9 træner om tirsdagen på Kirkebjerg Skole og sammen med U5/U7 om fredagen i Vanløsehal 1 - og der er plads til flere børn på holdet.

Trænere:
Eigil Møller, der er far til Aske, sammen med Bjørn fra U15

Stave, briller, den officielle klubdragt og alt andet udstyr handles i Floorballcentret i Rødovre til fordelagtige priser for klubbens medlemmer.

Hvis du vil vide mere om hold og træningstider, så kontakt formand Jesper Malm på formand@vanlosefloorball.dk eller mobil 2294 4161.