Ungdom

U13 - SÆSON 2022/2023

Vanløse Floorballs U13-hold har også i denne sæson holdfællesskab med Frederiksberg Floorball Club.
U13 består både af børn, der har spillet floorball i flere år og børn, der har spillet i kortere tid. Man kan også sagtens være nybegynder på holdet.
Til træning er der fortsat fokus på kammeratskab og det sjove ved floorballspillet. Gennem forskellige øvelser fokuserer vi på teknik, pasningsspil og det at spille sammen som et hold.
Vanløse Floorball har tilmeldt U13-hold på stor bane i denne sæsons Danmarksturneringen.

Information om holdet

Træningstider:
U13 træner to dage om ugen - og spillerne vil gerne have flere kammerater på holdet.

Trænere:
Sylvester Malm (U18), Niels Kjærbo

Udstyr:
Som ny spiller kan du låne en stav af klubben, men på kortere sigt skal du have købt din egen.
Hvis du spiller kampe for klubben i Floorball Danmarks Danmarksturnering, skal du have købt dit eget spillertøj.
Den officielle klubdragt, stave, briller og alt andet udstyr handles i Floorballcentret i Rødovre til fordelagtige priser for klubbens medlemmer.

Kontakt:
Hvis du vil vide mere om hold og træningstider, så kontakt formand Jesper Malm på formand@vanlosefloorball.dk eller mobil 2294 4161