U15 - SÆSON 2022/2023

Vanløse Floorballs U15-hold har også i denne sæson holdfællesskab med Frederiksberg Floorball Club.
U15 består af spillere, der har spillet i flere år, men du kan sagtens spille med, selv om du er nybegynder.
Træningen har fokus på fysik og teknik, men gennemføres altid med opmærksomhed på, at det skal være sjovt at blive bedre til floorball.
U15 deltager i Danmarksturneringen med to hold - det ene hold på stor bane og det andet hold på mellembane.

Information om holdet

U15 træner tre gange om ugen - og der er altid plads til nye spillere, der har lyst til at prøve kræfter med sporten.

Trænere:
Jesper Malm, René Hoff, Tomas Tamsen

Hvis du spiller kampe for klubben i Floorball Danmarks Danmarksturnering, skal du have købt dit eget spillertøj.
Den officielle klubdragt, stave, briller og alt andet udstyr handles i Floorballcentret i Rødovre til fordelagtige priser for klubbens medlemmer.

Hvis du vil vide mere om hold og træningstider, så kontakt formand Jesper Malm på formand@vanlosefloorball.dk eller mobil 2294 4161