Forretningsbetingelser

formand@vanlosefloorball.dk

Hjemmeside

Priser
Priser på www.vanlosefloorball.dk er opgivet som den pris, du skal betale, når du via dit betalingskort køber et af følgende produkter:
- Tilmelding/kontingent
- Arrangementer
- Passivt medlemskab
- Handler i webshoppen.
Betaling sker altid forud for den periode, der er angivet ved købet.

Betalingsmidler
På www.vanlosefloorball.dk kan du betale med følgende betalingsmidler:
Dankort
Visa/Dankort
Mastercard
MobilePay
eDankort.
Vi anvender nets easy som betalingsgateway

Abonnementsvilkår
Det er en forudsætning for medlemskab af Vanløse Floorball, at du tilmelder dig betaling via et af ovenstående betalingskort, som er godkendt af Vanløse Floorball og Nets.

I forbindelse med din første betaling godkender du, at Vanløse Floorball fremover må trække pengene på din konto via betalingskortet, indtil du enten ændrer dit medlemskab eller melder dig ud af Vanløse Floorball. Beløbet du skal betale for medlemskabet af Vanløse Floorball trækkes automatisk via dit betalingskort. Du vil senest 5 dage inden hver betaling modtage en email/sms, som fortæller dig hvor meget, du skal betale. Vanløse Floorball benytter Nets Easy til betaling. Ved automatisk trækning på betalingskortet gemmes dine kortinformationer ikke hos Vanløse Floorball, men hos Nets. Kvittering for betaling sendes pr. mail.

Når du tilmelder dig, accepterer du Vanløse Floorballs vilkår, og du stopper abonementet ved at kontakte klubben på ovenstående adresse/E-mail.

Inden betalingskortets udløbsdato eller ved ændringer i kortdata fremsender Vanløse Floorball en påmindelse pr. mail herom, og du må herefter foretage en ny tilmelding med dit nye betalingskort. Det sker ved at logge ind i Vanløse Floorball’s KLUBMODUL. Her skal du klikke på "Dine tilmeldinger", og klik hér på "Ret betalingskort info". Læg de nye oplysninger ind.
Ved spærring af dit betalingskort er du selv ansvarlig for at foretage en ny tilmelding med et nyt betalingskort. Dette gøres ligeledes på Vanløse Floorball KLUBMODUL, og som beskrevet ovenfor.

Fortrydelsesret og refundering
Der er ikke fortrydelsesret. Og der refunderes ikke penge efter tilmelding eller andre køb foretaget via www.vanlosefloorball.dk

Personoplysninger
Når du klikker rundt på hjemmesiden, indsamles statistiske data. Disse data er helt anonyme, hvilket betyder, at de ikke indeholder oplysninger, der kan identificere dig, selvom du er logget ind. Følsomme data, der sendes via nettet, er sikret ved brug af SSL kryptering ("Secure Socket Layer"). De servere, der opbevarer data om vores brugere, er placeret sikkert bag en firewall. Oplysninger opbevares ikke krypteret på serveren. De oplysninger, du giver, behandles i fuld fortrolighed og bliver udelukkende brugt i forbindelse med fakturering af indkøb hos Vanløse Floorball, samt i forbindelse med udsendelse af de nyhedsbreve, som du selv har tilmeldt dig.

Som registreret bruger hos Vanløse Floorball har du altid mulighed for indsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven. Personoplysningerne opbevares i 5 år efter sidste transaktion med dig. Ingen registrerede personoplysninger videregives til tredjemand i nogen form eller på noget tidspunkt, medmindre det sker efter krav i lovgivning eller i øvrigt kræves af offentlige myndigheder.

Brugernavn og adgangskode
Hvis du ønsker dig at tilmelde dig hold hos Vanløse Floorball, tildeles du et brugernavn og en adgangskode. Det er dit ansvar at opbevare disse informationer betryggende.

Nyhedsbreve
Nyhedsbreve sendes via e-mail til den e-mailadresse du har oplyst. Du kan til enhver tid framelde dig nyhedsbreve igen ved at ændre din profil.

Tekniske krav til computerudstyr
Det forsøges at optimere teknikken på websitet, således at det fungerer i alle de mest udbredte browsere (Internet Explorer, Netscape, Mozilla, Opera, Chrome) og operativsystemer (Windows, Mac OS, Linux).
Ændring af priser og handelsbetingelser
De til enhver tid gældende priser og handelsbetingelser fremgår af hjemmesiden.

Forbehold
Vanløse Floorball tager forbehold for tryk- og prisfejl.
Vanløse Floorball er ikke ansvarlig for nedbrud af eller svigtende adgang til hjemmesiden, nedbrud i strømforsyning eller internetforbindelse, hærværk på systemet (både fysisk såvel som computervirus og hacking), misbrug af personoplysninger eller andre forhold og omstændigheder, der ligger uden for klubbens kontrol.

Ansvarsfraskrivelse
Vanløse Floorball og dets indholdsleverandører kan i intet tilfælde gøres erstatningsansvarlig for anvendelsen af www.vanlosefloorball.dk

Vanløse Floorball garanterer ikke, og indestår i intet tilfælde for at et hold ikke opfylder dine forventninger og behov, eller at et holds spillere eller ledelse beslutter at suspendere træning eller kampe.

Vanløse Floorball kan ikke gøres erstatningsansvarlig for, at de på hjemmesiden tilgængeliggjorte annoncer af enhver art er fejlfrie, tilgængelige, rigtige, nøjagtige, pålidelige, opdaterede, sikre, leveres rettidigt eller kan anvendes til det angivne formål. Vanløse Floorball og dets indholdsleverandører er således ikke erstatningsansvarlig for direkte tab, følgeskader, herunder driftstab, mistet avance og indirekte tab, som du, dine aftagere/klienter/kunder eller tredjemand lider på grund af fejl ved en annoncetekst eller billede. Brugere, som ikke kan acceptere det anførte, bedes ophøre med enhver anvendelse af Vanløse Floorballs ydelser.

Ethvert link til tredjemands hjemmeside er uden ansvar for Vanløse Floorball, og klubben påtager sig intet ansvar for eventuelle skader hos dig som følge af brug af Vanløse Floorballs ydelser på www.vanlosefloorball.dk.

Reklamationer
Hvis du ønsker at reklamere, skal du henvende dig til:
Vanløse Floorball
Lønstrupvej 5