Ungdommen i Vanløse Floorball

Vanløse Floorball har ungdomshold for alle aldre, niveauer og for både drenge og piger. Alle ungdomshold indgår i samarbejde med Frederiksberg Floorball og FFK og alle hold spiller fra fra sæsonen 2023-2024 under navnet Alliancen KBH.

Årgangene for de forskellige hold er kun vejledende. Dvs. at du kan spille på et hold, hvor der er kammerater, som er yngre eller ældre end dig. Hvis du fx gerne vil følges med en god ven, men I ikke er født samme år, så kan I godt træne sammen.
Når du bliver rigtig god til at spille floorball, kan det være, at vi tilbyder dig at træne og spille kampe på et ældre hold, så du får flere udfordringer.

Du har to prøvetræninger.

I starten kan du låne en stav af klubben. Træningstøj og indendørssko sørger du selv for.
På kortere sigt skal du have købt din egen stav og senere klubbens officielle spillerdragt.
Den officielle klubdragt, stave, briller og alt andet udstyr handles i Floorballcentret i Rødovre til fordelagtige priser for klubbens medlemmer.

Kontakt formand Jesper Malm på formand@vanlosefloorball.dk eller mobil 2294 4161, så finder vi ud af det.

Velkomstbrev - læs her ...

Se vores ungdomshold ved at trykke på nedenstående links: