Motionsfloorball

Motionsfloorball er for alle

Motionsfloorball er for jer, der ikke vil spille kampe, men blot spille floorball for sjov.

Vores motionshold for seniorer spiller floorball tirsdage kl. 18.15-19.30 i Kirkebjerghallen. Indgang fra Kirkebjerg Allé.
Holdet er for alle kvinder og mænd, der har lyst til at spille floorball. De seniorer, der er over 65 år, deltager samtidig i et forskningsprojekt om effekten af motionsfloorball på helbredet.
Forskningsprojektet foregår i samarbejde med Københavns Universitet Center for Holdspil og Sundhed.
Holdet samarbejder også med Sundhedshuset i Vanløse.

Vores motionshold for damer - nybegyndere og let øvede - spiller tirsdage kl. 19.30-21.00 i Kirkebjerghallen.

Vores motionshold for herrer spiller mandage kl. 21.00-22.30 i Vanløsehal 1 og torsdage kl. 20.00-22.00 i Kirkebjerghallen.

Se DGI's lille video om vores herremotionshold og læs mere om vores motionistafdeling her:

Motionisterne deltager i små stævner - hverdagsfloorball - hvis de har lyst til at spille kampe mod andre motionshold.

Du har to prøvetræninger.

Udstyr:
Som ny spiller kan du låne en stav af klubben, men på kortere sigt skal du have købt din egen.
Stave og alt andet udstyr handles i Floorballcentret i Rødovre til fordelagtige priser for klubbens medlemmer.

Kontakt: Hvis du er interesseret i at spille motionsfloorball, så kontakt formand Jesper Malm på formand@vanlosefloorball.dk

Kommende aktiviteter

VIS KALENDER