Alt om og til sponsorer

Som sponsor og samarbejdspartner til Vanløse Floorball støtter du bl.a. følgende:

• Nye stærke oplevelser i en af landets største ungdomsafdelinger med flere hundrede børn og unge
  • Forbedrede rammer for vores mange breddehold- lige fra dame- og herrehold til parasports- og motionshold
  • Vores bedste herre- og damehold, som vi har ambitioner om skal spille med om DM-medaljer hvert år

Omvendt tilbyder vi bl.a. at I bliver eksponeret overfor vores over 350 medlemmer, trænere og frivillige i Vanløse Floorball samt medlemmerne og de frivillige i vores samarbejdsklub Frederiksberg Floorball Club, som vi har et integreret ungdomssamarbejde med. I kan blive de af vores nye sponsornetværk, og vi kan bl.a. skabe floorballoplevelser for jeres ansatte.

Læs om vores sponsorpakker

I vores printervenlige sponsorbrochure kan du læse om Vanløse Floorball og hvilke typer af sponsorater, som du kan tegne.
Logo på nuværende sponsorer ses både her og i sponsorkarrusellen nederst på forsiden.

DM-sponsorat

Vanløse Floorball afholder DM-finalerne i floorball den 9. april 2022. I den forbindelse er det muligt at indgå som eksklusiv samarbejdspartner. Læs mere om mulighederne i her i denne flyer.

Kontakt

Kontakt vores formand Jesper Malm på mail formand@vanlosefloorball.dk ved spørgsmål til sponsorat.